torsdag 16 oktober 2014

Vad tar man med sig?

Hade tänkt att jag skulle vara färdigpackad vid det här laget med så är icke fallet! 

Vad tar man med sig när man ska vara borta 10 veckor?! Har varit lite annorlunda de tidigare gångerna jag varit där men då har det ju varit sommar och räckt med shorts, linne och bikini!! Nu ska man jobba, det kommer vara höst och Thanks giving och Halloween. 

Just känns allt mest kaos men får väl packa allt och sen packa ur hälften eller nått. Jag måste iallafall blir klar idag för imorgon 05:30 går bussen till Kallax flygplats och sen går planet 14:20 från Arlanda. Kommer spendera några timmar på Arlanda då mitt plan kommer fram 08:15 och Linn kommer med tåg vid 11. Så det kommer nog ett inlägg imorgon förmiddag också! Då kanske jag kan svara på min egen fråga, vad tar man med sig?!

Puss och kram
Emmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar